Káva není a nebude fast food

HanaRohlenová

Hodnocení obsahu
Sdílejte obsah s přáteli

Pití kávy je zvyk spojený především s chvilkou pohody a odpočinku, se setkáním s přáteli, je to i společenská záležitost a mnohdy vytváří inspirativní prostor při pracovním jednání či uzavírání kontraktu. A ačkoliv Češi nepatří přímo mezi kávové fajnšmekry, je mezi nimi mnoho znalců, kteří dokáží ocenit kvalitu a požitek z opravdu kvalitní kávy.

Mezi značky, které nám tohle všechno mohou nabídnout, patří bezesporu proslulá německá značka Dallmayr. Tradice této firmy sahá až do roku 1700, kdy společnost vznikla v Mnichově jako lahůdkářství a vypracovala se až na dvorního dodavatele bavorského královského paláce. K jejím zákazníkům patřil nejen německý císařský dům, ale i 14 dalších evropských královských a knížecích dvorů.

Jméno Dallmayr získala v 19. století, kdy ji koupil Alois Dallmayr. Dallmayr Delikatessenhaus dodnes sídlí v Mnichově a patří mezi čtyři nejvyhledávanější lahůdkářství na světě. Obchod s kávou Dallmayr spustil ve 30. letech minulého století a tak vznikla značka Dallmayr Kaffee. V dnešní době představuje významný podíl na trhu s kvalitní kávou. Úspěch společnosti spočívá ve vysoké náročnosti na kvalitu, ve výběru vynikajících druhů surové kávy z nejlepších pěstitelských zemí, až po důsledné řízení značky.

V České republice společnost Dallmayr působí již 22 let pod vedením generálního ředitele René Siona.


Jejími zákazníky jsou firmy, kavárny, restaurace, ale také čerpací stanice. Pro zájemce zajišťuje kompletní catering. „Provozujeme „kávový“ catering při diplomatických a významných společenských událostech nebo při nejprestižnějších akcích na Pražském hradě, včetně nedávné inaugurace prezidenta Petra Pavla,“ vypočítává René Sion. Vybavení pro klienty zahrnuje i značkový porcelán, který voňavému kávovému obřadu propůjčuje lesk dlouhé tradice.

Jednou z novinek firmy Dallmayr je mobilní univerzální kavárnička – „cafédock“, elegantní pojízdná minikavárna s čistými křivkami a perfektním řemeslným provedením, která v relaxačních zónách nabízí kvalitní voňavý nápoj z kávovaru společně s dalším občerstvením (voda, džusy v miniledničce, bagety). A také zásobu kelímků, míchátek, lžiček, včetně rezervního barelu na vodu nebo odpadkového koše. Tato novinka se dá výborně propojit s nový trendem ve firmách, což je budování oddechových a relaxačních koutků pro zaměstnance. Uplatnění může najít jak v kancelářích, tak i například v autosalonech.

I když už žijeme v digitálním věku, naše práce v sobě nese pohádkový závan historie, symbolizuje vysoké nároky na kvalitu a na gastronomický požitek. Dodnes se pyšníme 16 tituly dvorních dodavatelů, včetně královského bavorského dvora a císařského německého dvora,“ uvádí René Sion, generální ředitel společnosti Dallmayr v České republice.

A i když my Češi nevypijeme tolik kávy jako například Finové nebo Francouzi, stejně tak si dokážeme pochutnat na kvalitním nápoji. A káva Dallmayr mezi ně rozhodně patří.




Sdílejte článek s přáteli!

Přidat komentář

Pro přidání komentáře k Káva není a nebude fast food, je nutné být přihlášený(á)/zaregistrovaný(á).


Jméno a příjmení:

Váš komentář:

Hledat podobné články jako Káva není a nebude fast food.
Nebo hledejte podobné podle části názvu: káva, není, nebude, fast, food.

Kde najít informace



×