Makro letáky - aktuální akce


✅ Aktuální letáky Makro v nejvyšší kvalitě. Najděte prodejní akci přesně pro vás 👍. Vyberte si ze skvělé nabídky letáků hned teď a vydejte se nakoupit do obchodu Makro , který je pro vás otevřen každý den.

Informace o obchodu a letácích Makro

Přehledné informace přinášejí Makro letáky , které najdete v elektronické podobě mezi obchody v kategorii Hypermarkety a supermarkety . Oblíbená sít prodejen Makro nabízí letáky na své zboží, které lze aktuálně v obchodech Makro nakoupit. Letáky nabízíme v celkovém množství kusů . Nakupujte se slevou, kterou obchod Makro inzeruje ve svých letácích.


Makro – skvělé ceny za zboží ve větších baleních


Makro Cash & Carry je vlastně velkoobchod pro podnikatele, není tedy určen široké veřejnosti. To je také důvod, proč do prodejen Makro nesmí chodit děti mladší 12 let. Cash & Carry vlastně v překladu znamená „zaplať a odnes“. Jedná se tedy o velkoobchod, kam si zákazník – podnikatel musí sám dojet. Podmínkou k nákupu je registrace a vlastní platná Makro karta. Tu mohou získat výhradně držitelé živnostenského oprávnění, podnikatelé, školy, nemocnice, orgány státní správy, protože pro registraci je vždy třeba uvést IČO. Na jeden subjekt může být vydáno až pět Makro karet.


Výhodou jsou velkoobchodní, tedy velmi nízké ceny. Protože se jedná o velkoobchod, balení jsou větší. Buď určená pro maloobchody, takže si obchodník může koupit více kusů stejného výrobku zabaleného ve fóliích či kartonech, nebo velkoobjemová balení pro gastronomické a ubytovací provozy.


Hlavní výhody nákupů v Makro


Makro má obrovsky široký sortiment více než 40 000 výrobků, a to jak potravin, tak nepotravinářských produktů. Nabízí čerstvé maso, ryby, ovoce a zeleninu, které dováží z 67 zemí světa. K tomu má také vybavení pro obchody, gastro i ubytovací provozy. U nejprodávanějších položek jsou trvalé nízké ceny, které Makro každé 2 týdny kontroluje. Každých 14 dní je také více než 2 000 výrobků výrazně zlevněno díky akčním nabídkám. 


Akční letáky v Makro


Aktuální akční nabídky přináší hned několik letáků s různým zaměřením i různě dlouhou platností. Vstupují v platnost vždy ve středu a jsou platné 2 nebo 4 týdny. Ale některé speciální nabídky mohou být platné až 6 týdnů, případně mohou platit i déle, až 2,5 měsíce.


Akční leták Makro maloobchod nabízí sortiment k dalšímu prodeji. Na 24 stranách je nejvíce položek z kategorie potravin, ale najdete v něm i krmivo pro domácí mazlíčky, kosmetiku, drogerii a sezónní zboží.  Nejen labužníkům je určen leták pro milovníky jídla s nabídkou surovin na přípravu pokrmů. Jsou v něm i recepty a sezónní tipy, ale také nápoje, nádobí, kuchyňské čistící prostředky a další akční zboží. Další akční letáky se věnují spotřebnímu zboží, nabídce pro gastronomii, domácím elektrospotřebičům apod. Inspiraci mohou nakupující najít také v časopise „Epikure“, který také upozorňuje na zajímavé akce, ale větší část jeho obsahu je věnována receptům, podnikatelským příběhům a dalším zajímavostem.  Makro vydává i další dva časopisy – „Gastro“ s novými informacemi z oboru gastronomie a „Váš obchod“ informující o maloobchodním prodeji.


„Nakupte více, zaplaťte méně“ – tento leták shrnuje nabídky většího množství kusů jednoho výrobku za ještě výhodnější ceny, než je běžné. Jednoduše označený leták „Dárky“ informuje o běžných i dárkových baleních alkoholu, parfémů, čokolád, kosmetiky, hraček, vonných svíček, hraček, elektroniky a domácích spotřebičů a dalších výrobků, které jsou oblíbenými dárky nejen o Vánocích. Další letáky se věnují třeba vybrané kategorii zboží, například na téma Káva a čaj.


Makro nabízí také speciální víkendové nabídky, které platí jen 3 dny od pátku do neděle. Další akce shrnuje jsou označeny „Nakup a získej“. Za nákup určitého zboží získá nakupující dárek, jiné položky jsou prodávány v akci „2 + 1 zdarma“ nebo jako sada produktů za zvýhodněnou cenu. Tyto akce Makro připravuje ve spolupráci se svými dodavateli.


O Makro Cash & Carry


Historie obchodů Makro se začala psát v roce 1968, kdy byl otevřen první z nich v Amsterdamu, ale historie zakladatelské společnosti SHV Holdings sahá až do konce 19. století. Řetězec Makro postupně rostl v Nizozemsku, následně se rozšiřoval v dalších zemích Evropy a později pronikl i do zámoří. Společnost Makro Cash & Carry Česká republika byla založena jako dceřiná společnost firmy SHV Makro a na český trh vstoupila v roce 1997. Její aktivity od 1. 1. 1998 převzala firma Metro AG, stejně jako všechny další Makro obchody v Evropě.


Makro má v současnosti v České republice 13 velkoobchodních provozoven s prodejní plochou od 6 000 do 9 700 m2. Makro prodejny jsou dvakrát v Praze, v Čestlicích u Prahy, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Jenišově u Karlových Varů, v Liberci, Olomouci, Ostravě, Plzni, Ústí nad Labem a Zlíně-Malenovicích.


Makro nabízí čerstvé a chlazené potraviny, pečivo, mražené a trvanlivé potraviny, tabák, nápoje, drogerii, kosmetiku, gastro vybavení, potřeby pro kanceláře i domácnosti a rovněž sezónní zboží, včetně vánoční nabídky. Makro má také vlastní privátní značky, díky nimž garantuje vynikající kvalitu za skvělé ceny. Jsou to například „Aro“ (standardní a výborné produkty napříč všemi kategoriemi zboží za bezkonkurenční ceny), „Fine Life“ (produkty pro maloobchodní prodejce za příznivé ceny a v kvalitě srovnatelné se značkovými výrobky), „Metro Chef“ (kulinářské speciality špičkové kvality od šéfkuchařů pro šéfkuchaře), „Metro Premium“ (vysoce kvalitní výrobky pro profesionály v gastronomii i milovníky jídla), „Metro Professional“ (vybavení a nářadí pro profesionální přípravu pokrmů), „Rioba“ (široký sortiment profesionálních produktů v originálním designu pro přípravu kávy, drinků a občerstvení), „Sigma“ (vše pro každodenní provoz kanceláře), „Tarrington House“ (spotřební elektronika a domácí potřeby), „Sommelier Select“ (vína s chráněným označením původu a označením obce), „Frux“ (špičkové ovocné destiláty). Metro Cash & Carry dnes vlastní velkoobchody ve 30 zemích světa, aktuálně je jich kolem 700. Zajímavostí je, že zatímco u nás se obchody jmenují Makro, obdobné obchody na Slovensku už jsou Metro.


Makro jen neprodává, ale i pomáhá


Makro se snaží být pro své zákazníky nejen obchodním partnerem, ale pomáhá jim i rozvíjet jejich podnikání. Pořádá odborná školení pro obchodníky pod názvem „Maloobchodní akademie“ i gastronomické kurzy s profesionály z oboru pod názvem MAKRO akademie. Zákazníci mohou také zdarma získat certifikát hygienických norem v rámci MAKRO eHACCP.


Program Star Club


Poslední novinkou pro nakupující je věrnostní program „Star Club“. V jeho rámci jsou nabízeny prémiové produkty za vynikající ceny. Stačí sbírat hvězdy za nákupy v prodejnách Makro (za každých 200 Kč nákupu bez DPH získá zákazník 1 hvězdu) a pak si do 17. ledna 2021 vybrat některý z prémiových produktů za nejvýhodnější cenu. V nabídce jsou domácí spotřebiče, sklenice, nože, nebo LED televize. Všechny výrobky zvýhodněné v rámci „Star Clubu“ jsou uvedeny ve zvláštním letáku. Hvězdy lze sbírat od poloviny října do konce roku 2020. Všechny informace o akčních i stálých nabídkách v prodejnách Makro i o prodejní síti a dalších aktivitách jsou uvedeny na webu www.makro.cz.

Kde najít informace



×