Norma letáky - aktuální akce


✅ Aktuální letáky Norma v nejvyšší kvalitě. Najděte prodejní akci přesně pro vás 👍. Vyberte si ze skvělé nabídky letáků hned teď a vydejte se nakoupit do obchodu Norma , který je pro vás otevřen každý den.

Informace o obchodu a letácích Norma

Přehledné informace přinášejí Norma letáky , které najdete v elektronické podobě mezi obchody v kategorii Hypermarkety a supermarkety . Oblíbená sít prodejen Norma nabízí letáky na své zboží, které lze aktuálně v obchodech Norma nakoupit. Letáky nabízíme v celkovém množství kusů . Nakupujte se slevou, kterou obchod Norma inzeruje ve svých letácích.


Norma – moderní diskont s německou kvalitou


Původně německý diskontní řetězec Norma už zdomácněl i v České republice. Spojuje s respektem vypěstované a vyrobené zboží za nízké ceny a síť svých prodejen neustále rozšiřuje. Nejnovější pobočky řetězce Norma byly otevřeny v Praze – Kobylisích a v západočeském městě Kaznějov. Svou pobočku si můžete snadno najít, stačí na webu zadat do vyhledávače svoje PSČ a maximální vzdálenost, kam jste si pro svůj nákup ochotni zajet. Zobrazí se všechny obchody Norma, které těmto parametrům odpovídají. Adresa webu je www.norma-online.de/cz. Sortiment se orientuje hlavně na základní zboží denní potřeby (přibližně tisíc položek) a časově omezené nabídky dalších výrobků.


Akční leták Norma vstupuje v platnost vždy v pondělí a platí týden, tedy do neděle. Grafické řešení letáku je podřízeno snaze dostat na malou plochu co nejvíce informací. Rozsah je různý, nejčastěji se jedná o 6 nebo 8 stran. Hned na titulní stránce jsou zveřejněny velmi levné výrobky, u nichž slevy mohou činit i více než 40 % z běžných cen. Nejvíce jsou mezi nimi zastoupeny potraviny. Na titulní stránce jsou uvedeny také „Ceny měsíce“ pro několik nejoblíbenějších výrobků. Velmi levné výrobky mohou být inzerovány také uvnitř akčního letáku. Na dalších stranách letáku je zveřejněna akční nabídka oblečení, obuvi a dalšího spotřebního zboží, sezónní potraviny a nápoje, potřeby pro domácí mazlíčky, drogistické a další zboží.


Jako „Super sleva“ jsou označeny kvalitní výrobky, které jsou v akci jen přes víkend, tedy od pátku do neděle. Na letáku se mohou objevit i další informace, například nabídka volných míst v obchodech Norma pro brigádníky i nové zaměstnance, informace o jednotlivých prodejnách atd. Na webových stránkách www.norma-online.de/cz jsou i speciální akční nabídky „Vín měsíce“, kde zákazníci najdou bílá i červená vína se zlevněná až o polovinu. Pokud se zákazníci přihlásí k odběru newsletteru, budou dostávat informace o akčních nabídkách vždy e-mailem, takže už nic nepropásnou.


Historie a vývoj obchodů Norma


Počátky dnešního nadnárodního řetězce byly velmi skromné a sahají až do roku 1921, kdy byl v německém Fürthu založen podnik Georg Roth. Vůbec první prodejna pod názvem Norma byla otevřena v Norimberku až v roce 1964. Řetězec se rychle rozrůstal a v letech 1971 až 1989 otevíral v Německu nejen nové obchody, ale také sklady a distribuční centra. V roce 1986 překročil počet prodejen číslo 550.


25 let po otevření první prodejny v Německu se firma prvně objevila v zahraničí, a to konkrétně ve Francii v obci Riedisheim nedaleko německých hranic. Další expanzi přineslo sjednocení Německa. Norma tehdy otevírala v nových spolkových zemích další obchody a distribuční sklady. Na český trh vstoupila Norma v roce 1992. V dalších letech se aktivity firmy rozšířily také do Rakouska, kde byl první obchod otevřen v roce 2005. Dnes tak Norma působí ve čtyřech zemích, v nichž má v současné době 16 poboček a jejich prostřednictvím provozuje celkem 1 450 obchodů. Obsluhuje je díky promyšlenému logistickému systému tak, aby v každém obchodě bylo zboží „Just in time“, tedy v pravý okamžik.


Norma – více než 55 let tradice i nové hodnoty


I když svůj úspěch řetězec Norma staví na dlouholeté tradici a zkušenosti, čelem se staví i k novým výzvám ve snaze naplnit firemní motto „Více za peníze“, dávat tak svým zákazníkům stále lepší a kvalitnější služby a umožnit jim vybírat si z trvale rostoucího množství výrobků. Na zavedení eura tak Norma například reagovala masívním snižováním cen. Už od roku 2006 má vlastní privátní značku bioproduktů „Bio Sonne“. S bio programem začala jako jedna z vůbec prvních maloobchodních sítí a mezi diskontními řetězci je v oblasti prodeje bio výrobků naprostou špičkou.


Stejně tak se staví i ekologickým hlediskům a trvalé udržitelnosti. V roce 2010 tak byla zprovozněna webová stránka www.fjordkrone.de o rybích výrobcích, které jsou vyráběny díky trvale udržitelnému, transparentnímu rybolovu. Na webu je možné sledovat zpětně obaly díky interaktivním kódům. V Německu funguje také e-shop www.norma24.de, kde si zákazníci mohou objednat své oblíbené výrobky už od roku 2011. U nás ale zatím e-shop v češtině zřízen nebyl.


Norma se snaží vycházet svým zákazníkům vstříc i otevírací dobou, funguje sedm dní v týdnu, o víkendu se zavírají jen provozovny v malých obcích, v nichž o víkendové nákupy je jen minimální zájem. Nákupní strategie silného řetězce se orientuje nejen na nízké ceny, ale hlavně na zaručenou kvalitu, kterou Norma garantuje. Potraviny, které zákazníci v prodejnách Norma nakoupí, mohou bez časového omezení a bez předložení pokladního dokladu vrátit a dostanou peníze zpět. Toto opatření je označeno jako „Záruka Norma“. Norma také spolupracuje s prověřenými regionálními dodavateli.

Kde najít informace



×