To potraviny na březen - probuďte svůj metabolismus…

Adéla S.

Hodnocení obsahu
Sdílejte obsah s přáteli

Cítíte už přicházející jaro? Brzy začíná chřestová sezóna a bude k dostání více čerstvého ovoce a zeleniny. Je na čase ož...

Cítíte už přicházející jaro? Brzy začíná chřestová sezóna a bude k dostání více čerstvého ovoce a zeleniny. Je na čase oživit svůj jídelníček o pestré barvy a jídlo plné vitamínů. Poradíme vám jaké potraviny vám skvěle nastartují metabolismus.

Avokádo

Nutričně velmi bohatá potravina díky níž skvěle nastartujete metabolismus. Avokádo má zároveň mnoho zdravotních benefitů a pomůže vám udržet hlad na uzdě. Pokud si budete každý den jíst avokádo, budete příjemně zasycení a nebudete muset jíst tak často. Vaše tělo zároveň dostane přesně to co potřebuje. Připravte si lahodný avokádový toast, nebo avokádo nakrájejte do salátu a zakápněte citronem.

Zelený čaj

Sušené lístky zeleného čaje obsahují pořádnou dávku antioxidantů. Když pravidelně pijete neslazený zelený čaj, doslova to nakopne váš metabolismus. Připravovat se dá hned na několik způsobů a můžete si do něj přidat například sušená jablka na oslazení. Jablka jsou zároveň velmi zdravá a urychlují metabolismus. Tuky už nebudou mít nikdy šanci.

Lněné semínko

Skvělá zásobárna vlákniny, kterou tělo velmi potřebuje. Zvyšuje metabolismus a celkové zdraví. Lněné semínko je zároveň velmi bohaté na bílkoviny, díky kterým nebudete mít tolik hlad mezi jednotlivými jídly. Jelikož tělo celé lněné semínko špatně tráví, doporučujeme si pořídit mlýnek na semínka a před konzumací si ho pěkně rozmixujte nebo rozdrťte v hmoždíři. Mleté lněné semínko můžete přidat do svého ranního smoothie nebo ovesných vloček jako součást jídelníčku s vysokým obsahem vlákniny.


Kapusta

Kapusta je jedna ze surovin, kterou při zrychlování potřebujete, protože je nabitá vitamíny a antioxidanty pro zdravé tělo. Je také bohatá na železo, které zásadně urychluje metabolismus. Zkuste si do ranního smoothie přidat čerstvou kapustu (nejprve odstraňte stonky) nebo si na oběd připravte barevný salát z kapusty.

Čočka

Potravina s vysokým obsahem bílkovin, která vás udrží v akci po celý den. Čočka je také bohatá na vlákninu, aby vaše střeva byla zdravá a metabolismus fungoval na plné obrátky. Vyzkoušejte si uvařit vydatnou čočkovou polévku nebo si připravte salát s nevařenou, ale klíčenou černou čočkou.

Grep

Zásadně urychluje metabolismus a skvěle funguje jako antioxidant. Pokud budete jíst pravidelně každé ráno grep, budete jako rybička. Grep zároveň navozuje pocit sytosti, takže toho přes den ani moc nesníte a díky tomu spálíte mnoho kalorií. Je bohatý na vlákninu a stabilizuje hladinu cukru v krvi. Proto jej přidejte do vašich zdravých ovocných salátů, nebo si s pomocí jiného ovoce či zeleniny udělejte vynikající grapefruitový džus.

Celer

Celer má obrovskou výhodu a to, že neobsahuje téměř žádné kalorie, zato je v něm hodně vody, což z něj dělá ideální součást vyvážené zdravé stravy. Ideální potravina, když potřebujete shodit pár kil navíc. Připravte si z celeru výborný salát nebo pyré, které se skvěle hodí k masu.

Avokádové guacamole

Avokádové guacamole


Výdatný pomazánka, která se hodí také jako příloha k salátu.


Broskvový zelený ledový čaj

Broskvový zelený ledový čaj


Můžete si ho připravit do lednice a popíjet během celého dne.


Sušenky s lněným semínkem a se skořicí

Sušenky s lněným semínkem a se skořicí


Rychlé sušenky nabité vlákninou. Bude je milovat celá vaše rodina.


Zapečená růžičková kapusta

Zapečená růžičková kapusta


Růžičková kapusta je výbornou prevencí proti všelijakým nemocem.


Jarní salát s grapefruitem a ořechy

Jarní salát s grapefruitem a ořechy


Zdravý salát který působí skvěle jako antioxidant.



Sdílejte článek s přáteli!

Přidat komentář

Pro přidání komentáře k To potraviny na březen - probuďte svůj metabolismus…, je nutné být přihlášený(á)/zaregistrovaný(á).


Jméno a příjmení:

Váš komentář:

Nebo hledejte podobné podle části názvu: potraviny, březen, probuďte, svůj, metabolismus….


×